METABOLİZMAYI HIZLANDIRAN ÇAY

Ağır çalışan metabolizma ve beraberinde gelen kilolar sanırım herkesin sorunu...

Ama yaşasınnn,bu çay metabolizmanızı hızlandırıyor. Biliyorsunuz denemediğim hiç birşeyi sizinle paylaşmıyorum ve emin olun bu çay metabolizmanızı hızlandıracak.

Fitoterapi Uzmanı Sevgili Ümit Aktaş 'ı sanırım artık tanımayan yoktur, çıkardığı son kitap olan "Mutluluk Kürleri" gerçekten çok başarılı. Daha önce birçok yayında takip etmiştim kendisini ama bu tarif son kitabından. Ben yine bir parça değişiklikler yaptım. Buyrun tarif...

- 1 tatlı kaşığı yeşil çay
- 1 tatlı kaşığı mate
- 2 adet kırmızı ve acı kuru biber
- 1 tatlı kaşığı turunç kabuğu ( turunç kabuğunu bulmak gerçekten çok zor bu nedenle ben kış boyunca kabuklarını kuruttuğum portakal ve mandalina kullanıyorum )
- 1 adet limon dilimi ve limon suyu

Tüm malzemeleri (limon suyu hariç ) cam bir kap veya demleme kabına koyup üzerine kaynamış su (Yaklaşık bir su bardağı) ekliyoruz ve 5-10 dakika demliyoruz. (kırmızı biberleri ortadan ikiye kırarak karışıma katın) Demlenme işlemi bitince biraz limon suyu ekleyip (daha lezzetli oluyor) günde 3-4 bardak içiyoruz.



Düzenli kullanımda inanın faydası oluyor.Yeşil çayın ne kadar güçlü bir antioksidan olduğunu söylemeye gerek yok sanırım.

Afiyet olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar