CLARINS SOS PRIMER



Merhaba 😊

Uzun zamandır sizlere ürün inceleme ve deneyimlerimi yazmadığımı fark ettim ve muhteşem bir ürünle döndüm : Clarins SOS Primer - Minimizes Sign of Fatigue . Evet adından da anlaşılacağı gibi Clarins markasının SOS yani acil durum çağrılarının "yorgunluk karşıtı" olanı.

Hani cildim canlı görünsün ama bb krem, fondöten gibi bir maskeleme yapmayayım ve bir o kadar da minik kusurlarım kapansın isteriz ya işte bu ürün tam da böyle👍 Kendi bakış açımdan yazacak olursam ;

💐 Ürün inanılmaz hafif bir dokuda
💐 Ciltte maske gibi durmuyor
💐 Cilt tonunu gerçekten eşitliyor
💐 Aydınlık ve canlı bir görünüş sağlıyor ve de bunu sanki cildiniz yağ kusmuş gibi yapmıyor
💐 Gözenek görünümünü azaltıyor
💐 Son derece alerjik bir cildim var ve en ufak sorun yaratmadı
💐 Ürünü temizleme pamuğu ile temizlediğinizde eğer allık kullanmadıysanız en ufak bir renkli madde pamuğa geçmiyor yani ürün son derece şeffaf.













Ürünün yapısı tam olarak aşağıdaki gibi yumuşak,krem formunda ve gerçekten nefis kokuyor. Cilde sürüldüğünde topaklanma, yağlanma yapmıyor, ağırlık hissi vermiyor. Cildin nem ihtiyacını gün boyu sağlıyor.











Resimde de göründüğü gibi kremsi ve yumuşak bir yapısı var.









Renk hafif pembemsi tonda ama bu sizi korkutmasın, cilde uygulandığında bu renk sadece canlı bir ifade veriyor.








Veee final, son derece canlı bir bitiş ve bence başarılı bir kapatıcılık.








Aradaki farkı görebilmeniz için bu resim ise bileğime uygulama yapılmamış hali ki bu bence mat ve donuk bir görünüme sahip.














Özetle; ben bu ürüne bayıldım. Günlük olarak sadece bu ürünü sürüp ( son derece az bir miktar yeterli oluyor ) allık ile makyaj olayını bitiriyorum. Bana sorarsanız mutlaka şans verin derim.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar